نیروانانیروانا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمانزندگی مشترکمان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نیروانا و سانیار فرشته های زمینی من...

17 ماهگی نیروانا با 4 روز تاخیر

1393/5/21 17:29
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم با 4 روز تاخیر 17 ماهگیت مبارکجشن

نیروانای مامان وسط همه سختی ها سانیار عفونت گرفت و من به شدت درگیر مریضی های شما بودم و بخاطر همین نتونستم بیام 17 ماهگیت و به موقع تبریک بگم.عزیز دلم الان هم شما 2 تا وروجک نمیزارید من بیشتر از این بنویسم یا عکس هاتون و بزارم.پست بعدی جبران می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

h.e
26 مرداد 93 17:34
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$ آپممممممممممم