نیروانانیروانا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمانزندگی مشترکمان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نیروانا و سانیار فرشته های زمینی من...

تبریک 6 ماهگی و 20 ماهگی

1393/8/11 14:14
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای مامان .

عزیزای دلم هر روز که میگدره من بیشتر عاشقتون میشم و خدا رو سپاسگزارم.دیدن بزرگ شدن شما خیلی لذت بخشه.هر روز با نمک تر و شیرینتر میشید.

نیروانای مامان واسه خودت خانومی شدی تقریبا تمام کلمات رو به همون زبون بچگیت می گی.عزیز دلم اولین جملتم گفتی که مدام میگی ما منه = ماله منه .عزیزم می خواستم از پوشک بگیرمت ولی مثل اینکه فعلا امادگیش و نداری.گزاشتم برای بعد از 2 سالگیت.گل مامان پیشاپیش 20 ماهگیت هم مبارک.

سانیار مامان مرد کوچک من دیگه داری بزرگ میشی.عزیزم کلی صدا در میاری و خیلی تلاش میکنی چهار دست و پا بری تازه زرنگ مامان الهی فدات بشم که مثل خواهرت فرضی و تاریخ چهارم ابان ماه 93 نشستی عزیزم.فرنی خوردنت هم به دستور دکترت شروع شده مثل خواهرت تو هم یک ماه زودتر شروع کردی غذای جامد رو.گل مامان پیشاپیش 6 ماهگیت یعنی نیم ساله شدنت مبارک.

دوستوووووون دارم عزیززززززززترییینام.بوسبوس

کارتون دیدن نیروانا و سانیار:

فدای صورت ماهت بشم:

فدای خنده پسر گلم:

عاشق این نگاه معصومتم:

نیروانا مشغوال کتاب و دست دارازی سانیار:

فدای دختر نازم که داداشش و تو کریر هل میده:

اینم فرنی خوردن اقا سانیار:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هدی و بابا هادی
11 آبان 93 14:25
سلام الی جون خدا دو تا فرشته نازت رو برات نگهداره خیلی اتفاقی وبلاگت رو دیدم . واقعا بهت تبریک میگم که با دو تا بچه شیر به شیر درس هم می خونی من که تو یدونش کم اوردم . وقت کردی به ما سر بزن امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم
الی مامان نیروانا و سانیار
پاسخ
سلام مرسی عزیزم نظر لطفته.حتما به وبلاگتون سر میزنم
مامانی رادین
29 آذر 93 19:17
یلدا تون مبارک؛ممنون میشیم به ما رای بدین کد 43 به شماره 1000891010 هر چی رای بیشتر بهتر خاله جون بهم رای میدی بیا عکسمو ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
♥مرجان مامان آران و باران♥
18 دی 93 11:04
سلام عزیزم خوبییی ای جانم ماشالا به جفتشوننن چقدر شبیهن خیلیییییی خوش باشی دوستممم نیستی خانوممم بوسسسسس
الی مامان نیروانا و سانیار
پاسخ
سلام مرجان جان خیلی درگیرم با 2 تا بچه و درس و کار بیرون واقعا دیگه وقتی ندارم.مرسی که به یاد ما هستی