نیروانانیروانا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
سانیارسانیار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمانزندگی مشترکمان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نیروانا و سانیار فرشته های زمینی من...

18 ماهگی نیروانا و 4 ماهگی سانیار

1393/6/19 22:57
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای مامان نیروانای مامان 18 ماهگیت با تاخیر و سانیارم 4 ماهگیت پیشاپیش مبارک...جشن

جوجه های مامان این روزها واقعا وقت ندارم از طرفی از 9 صبح تا 8 شب سالن هستم و تازه ترم اخر دانشگاهمم از مهر شروع میشه و درس و کار با هم میشهخسته ولی عزیزای مامان دیگه فارغ التحصیل میشم و دغدغه درس و ندارم.بغل

نیروانای مامان سانیارم خیلی بزرگ شدین و روز به روز من بیشتر عاشقتون میشم.

نیروانا که جدیدا به شدت دلتنگی من و داره و سانیار هم همش میخواد با هاش بازی کنیم.

دخترم روزهای خیلی سختیه واکسن 18 ماهگیت و زدم تا 2 روز راه نمیرفتی و به شدت گریه میکردی البته دیگه واکسن نداری تا 6 سالگی خندونک این 2 روز هم سالن نرفتم و پیشت بودم و از اون 6 تا دندونت که داشت با هم در میومد هنوز 2 تاش مونده و شما این روزها بهونه گیرتر شدی.کلا خیلی سخت دندون در میاری.

سانیار هم5 روز دیگه واکسن 4 ماهگی داره.

کوچولوهای مامان از مامانم یعنی مادربزرگتون خیلی ممنونم و همچنین خالتون که جفتشون مثل یه مادر براتون زحمت میکشن شما هم حتما در اینده جبران میکنیدمحبت.

عزیزای مامان انقدر برام عزیز شدین که تمام ارزوهام روی شماهاست از صمیم قلب عاشقتونم و ارزوی من تنها سلامتی و سعادت شماست.

حالا میریم سراغ عکسای نازتون...

نیروانا وقتی واکسن زده...

فدای شکلک دراوردنت...

فدای صورت نازت پسرم...

عروسکم با این ژستت...

نیروانا وقتی به داداشش شیر میده...

بوسیدن سانیار توسط نیروانا...

فدای بوس فرستادنت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی پوریا
20 شهریور 93 12:05
ای جوووووووووونم چه کوچولوهای نازی خدا حفظشون کنه
سانای
20 شهریور 93 12:11
الهی زنده باشن و خدا نگهداشون باشه و به شما هم قوت بده چون دو تا بچه پشت سر هم خیلی سخته. به من سر بزنید پشیمون نمی شید. شم که فرصت خرید ندارید کمی به فکر خودتون باشید
نی نی نازم
28 آذر 93 17:48
ماشالله خدا حفظشون کنه